Kædeoverrækkelse på Restaurant Knapp

Indsendt af Jørn Gam den 4.7.2017
Ved den festlige afslutning på Rotaryåret den 21. juni 2017, var der naturligvis skift af præsidentjobbet, men også uddeling af PHF'er og velkomst til et nyt medlem

Inden selve kædeoverrækkelsen optog Præsident Preben Bøttcher på vegne af klubben vores nye medlem Thomas Juhl fra Ravsted.

Herefter tildelte præsidenten et Paul Harris Fellowship (PHF) til Dennis Calender for hans mangeårige arbejde for ungdomsudveksling både i klubben og i distriktet.

Vores meget energiske og dygtige klubmester Birgit Holm, fik en PHF for sit utrættelige arbejde for at logistikken fungerer i klubben, både til hverdag og til diverse fester.

Præsident Preben fik også mulighed for at nævne alt det han og bestyrelsen havde "underholdt" os med i gennem Rotaryåret 2016-17. Ved samme lejlighed takkede han den afgående bestyrelse for et godt samarbejde gennem hele året.

Og sidst men ikke mindst overdrog Preben insignierne til vores præsident for Rotaryåret 2017-18, Torben Knage Rasmussen. Torben kvitterede, som tak for kæde og hammer, med et lille indblik i hvad han påtænkte at gøre til sit tema for året der kommer. Torben ville sætte fokus på sundhed – fysisk og psykisk velvære. Bl.a. Alternativ behandling, demens, økologisk kvægbesætning, planteavl mm. Torben sluttede med at sige, at han ville gøre sit bedste for at det kommende Rotaryår ville bliver et godt og spændende år.

Under arrangement fik vi meget stemningsfuld musik fra trompetist Henrik Rønnow fra Haderslev.