Kædeoverrækkelse og Sommerfest på M/S Sagafjord

Indsendt af Piet Jansen den 26.5.2019
Sommerfest og kædeoverrækkelse er i år slået sammen til en fælles festlig begivenhed med god mad og en smuk aftensejlads ´på vores Roskilde fjord.

Vi mødes på Roskilde Havn ved Sagafjord senest kl. 18.15. Skibet sejler kl. 18.30.

Vi kommer i festlig sommerpåklædning og fejrer kædeskiftet med en dejlig middag med et par glas vin til, medens vi sejler igennem det smukke fjordlandskab.

RØRK har inviteret Rotaract'eme til at deltage og de vil også gennemføre deres kædeoverrækkelse sammen med os.

Mød talstærkt op
26.06.2019. 18:00

Mød talstærkt op, tag din ægtefælle eller ven med - og bak op om vores klub !

Hele arrangementet koster kun 300 kr. pr. deltager incl. sejltur og middag med vin.

Tilmelding senest fredag d. 21. juni 2019 kl. 16 på Klubbens tilmeldingsside i MitRotary på www.rotary.dk eller til klubmester Henrik Svanholm henrik.svanholm (at) mail.dk eller mobil 20 72 93 33.

Hilsen bestyrelsen