Indsendt af Esben Brandstrup den 26.11.2016
Denne aften inviteres alle medlemmer med ægtefæller/ ledsagere til at komme til en hyggelig og underholdende aften med sang og juleunderholdning. Mødet er derfor udvidet og den uformelle del af mødet kan vare indtil ca. kl. 22.00.
Store Børs serverer en rigtig julemiddag med dessert til kaffen. Underholdningen vil i år bestå af Kammerkoret Cantemus, som vil komme og synge et udvalg af populære sange med relation til julen sammen med os. Vi skal også høre en julehistorie fra gamle dage. Derefter vil vi holde juleauktion over de mange gode julegavepakker, som deltagerne har bragt med.
Alle Rotary medlemmer opfordres til at medbringe en flot indpakket julepakke/gave af en værdi af minimum 50kr. til auktionen. Indtægten herfra vil dels blive videregivet til julehjælp i Roskilde, dels indgå i klubbens fundation arbejde til blandt andet INSP, som er vedtaget, som særligt RØRK støtteområde i 2016-17.
Ingen skal være udelukket fra at byde ved den store julepakkeauktion. Derfor vil man udover kontanter kunne betale med mobilpay eller bon’er til senere afregning med kassereren.
Vi ser frem til et stort fremmøde og en hyggelig aften med underholdning og en juleauktion, hvor buddene slår alle tidligere rekorder i vores klub.
Hilsen Klubudvalget
14.12.2016. 18:59