Indsendt af Asbjørn Isaksen den 21.11.2018
Klubmedlemmerne bakker Projektudvalget op med hjælp til dette års Ønsketræ.
01.01.2019. 10:00

Det er sandelig lykkes Projektudvalget at få et stykke i Sæby Folkeblad om Rotary!

I dag stod der følgende:
SÆBY Rotary klub arrangerer igen i år julegave-ønsketræ.

Marianne Dyhrberg Cornett

Sæby Rotary klub sørger for julestemning hos familier

SÆBY Rotary Sæby klub arrangerer igen i år julegave-ønsketræ.

Det er nemlig ikke alle familier, der har råd til at opfylde deres børns ønsker, selvom ønskerne er nok så beskedne. Og det gælder også familier i Sæby gamle Kommune. Derfor opstiller Rotary for andet år i træk et julegave-ønsketræ, og det står i indgangen hos SuperBrugsen.

Julegaver spreder glæde - særligt hos børn. Men for nogle børn er det ikke en selvfølge at få gaver juleaften.

Derfor har Sæby Rotary Klub samlet ind til, at et stort antal børn kan få en julegave juleaften. Der er fremstillet ”Fruen fra havet”-kort, og hvert kort repræsenterer et julegaveønske fra et barn eller en familie, hvor en julegave kan skabe særlig glæde.

Bor I i Sæby gamle Kommune og har I som familie julegaveønsker til cirka 300 kr. til ét eller flere børn - på under 17 år - kan I finde træet i SuperBrugsen fra den 1. til den 12. december i butikkens åbningstid. Hér kan I tage et ”Fruen fra Havet”-kort fra juletræet, udfylde en ønskeseddel og lægge ønskeseddel og ”Fruen fra Havet” i en plastiklomme og putte den i Rotarys postkasse.

Sæby Rotary Klub vil herefter indkøbe gaverne, og de kan afhentes torsdag den 20. december, så pakkerne er klar til at lægge under juletræet.

Har du lyst til at bidrage med et beløb til støtte til julegaveprojektet, så endnu flere børn kan få en julegave, så kan du indbetale beløbet på mobil Pay 13557 mærket ”julegave” eller aflevere det i en kuvert i Rotarys postkasse i SuperBrugsen.

Vær med til at glæde børn og familier - så de kan få deres julegaveønsker opfyldt.