JUBILÆUMSRECEPTION OG KUNSTAUKTION i anledning af Viborg-Asmild Rotary Klubs 50 års jubilæum

Indsendt af Alice Bank Danielsen den 24.10.2023
Viborg Asmild Rotary Klub fejrer 50-års jubilæum og vil gerne invitere dig og din partner til vores jubilæum den 10. november kl. 15-18 på Asmildkloster, hvor vi slår dørene op til en spændende kunstauktion i den gode sags tjeneste.
10.11.2023. 15:00

Du kan glæde dig til nogle festlige timer med let servering, musik og hyggeligt netværk med lokale erhvervsfolk samt nuværende- og tidligere medlemmer af Rotary.

Kom og oplev vores udstilling af Rotary’s Water Survival Box og Shelterbox, som vi har doneret til katastrofeområder ude i verden, glæd dig til inspirerende taler af blandt andet Sergei Sviatchenko - og vær klar når vi blænder op for.

Rotary klubbens jubilæums-kunstauktion kl. 16:30 - hvor vi præsenterer og sælger en lang række smukke værker af kendte kunstnere.

Når du køber et værk, støtter du vores arbejde for at skabe bedre forhold i Ukraine. Det kan du læse mere om i vedlagte auktionskatalog. Er du forhindret i at møde op, bliver der mulighed for byde via telefon eller
online på dagen.

For at undgå madspild, vil vi gerne have din tilmelding inden den 6. november. Find begivenheden på Facebook og tryk “Deltager” eller send os en mail på cmoerkenborg (at) hotmail.com eller sms til 30 24 73 48

Vi glæder os til at se dig!

Helle Skaarup
Præsident