Invitation til møde den 23. oktober i Gundsø RK Femern-Bælt forbindelsen om

Indsendt af Piet Jansen den 17.10.2018
Gundsø Rotary Klub invitere til et spændende møde om Femern-Bælt forbindelsen, tirsdag d. 23. oktober 2018, kl. 18.00.
Foredragsholder er kommunikationsdirektør Ajs Dam for Femers Bælt A/S.
Tilmelding foretages nemt på Gundsø Rotary Klub`s mødekalender, hvor man blot kan tilføje sig.
23.10.2018. 18:00

Femern-Bælt forbindelsen bliver et af de største anlægsprojekter i danmarkshistorien, og det er netop nu under udvikling. Forbindelsen bliver en 18 km lang tunnel under Femern Bælt.
Projektet afventer godkendelse fra de tyske myndigheder i Slesvig-Holsten. Når denne falder på plads, forventes det, at tunnelen står færdig i 2028, og til den tid vil den være verdens længste sænketunnel.
Kunne du tænke dig at høre lidt mere om Femern-Bælt forbindelsen, er du velkommen til vores møde tirsdag den 23. oktober. Her vil kommunikationsdirektør i Femern Bælt A/S Ajs Dam fortælle om selve projektet, og hvilke forberedelser der er gjort ude i havet og på land. Han viser bl.a. to små film, som beskriver, hvorledes man bygger sådan en tunnel. Man kan evt. se mere på www.femern.com”.

Mødet afholdes
den 23. oktober 2018 kl. 18.00 i Jyllinge
Hotel Søfryd,
Søfrydvej 8-10, 4040 Jyllinge

Tilmelding foretages via hjemmesiden.

Med venlig hilsen og på gensyn
Henrik G. Jensen
Sekretær