Intercity Light, et forsøg på tættere samarbejde mellem de lokale klubber

Indsendt af Jacob Arnes den 29.9.2020

Onsdag den 7. oktober er det vores tur til at stå for et klubaften arrangement, hvor også medlemmer af de 3 andre lokale klubber er inviterede til at deltage. Formålet er først og fremmest at skabe bedre relationer mellem klubbernes medlemmer, så der på sigt kan forventes fuld commitment fra alle, når der skal planlægges og afvikles større arrangementer, typisk med et Foundation formål.

Vores bud er, som man kan læse i mødekalenderen, en hyggelig kort spadseretur i Borgnakkeskoven med indbygget fortælling om den planlagte skovbegravelsesplads med enestående udsigt til Karrebæk Fjord.

Efterfølgende står den på stegt flæsk med persillesovs på De Hvide Svaner. Og da restauranten åbner specielt for os denne onsdag, må vi respektere, at de skal have mulighed for at planlægge indkøb. Derfor må vi affinde os med tidsfristen og seneste mulighed for afbud søndag den 4. oktober!

Kom friske til ishuset. Vi satser på at nå skovturen uden brug af pandelamper.