Hjælp med at udrydde polio

Du inviteres til at deltage i Opeepls svarpanel - hver gang du besvarer en sms-survey doneres 2 polio vacciner til verdens børn.

Tilmeld dig på www.endpolio.dk

Spændende samarbejde
mellem End Polio Now, Rotary Danmark og Opeepl. Sammen med rotarianere fra hele verden kan du hjælpe med at rejse midler til poliovacciner til verdens fattige børn.

Om End POLIO
Rotarianere fra hele verden hjælper på mange måde til at tilvejebringe midler til både at anskaffe og distribuere vaccinationerne til verdens børn igennem End Polio Now.

Rotary Danmark (1470) har et samarbejde med Opeepl i kampen mod polio.
Ved at svare på spørgsmål på din smartphone kan du på en nem og sjov måde støtte et velgørende formål på en vedvarende basis.

Sådan fungere det:
For hver undersøgelse du besvarer på din mobiltelefon, støtter Opeepl projektet End Polio Now økonomisk. Sammen med bidrag fra Bill and Melinda Gates Foundation giver hver besvaret undersøgelse 2 polio vacciner til verdens børn.

Med det antal undersøgelser Opeepl sender ud, kan det potentielt blive til rigtig mange vacciner gennem dette initiativ.

Tilmeld dig på www.endpolio.dk
og støt Rotary i kampen mod polio.