Indsendt af Arne Ougaard den 15.11.2016
Besøg i Himmelev Gl. Præstegård med deltagelse af guvernør, repræsentanter fra Roskilde, Roskilde Østre og Roskilde Syd Rotary-klubberne, vidensformidling samt donation.

donationDen 14. november 2016 afholdt Roskilde Syd Rotary-klub ordinært møde i Himmelev Gl. Præstegård. Ombygningen af plejehjemmet forventes afsluttet om et års tid. Allerede nu får man indtrykket af et flot og supermoderne plejehjem, som i øvrigt er i drift under ombygningen.

Susanne Palmblad, daglig leder, Poul Erik Christiansen, formand for bestyrelsen og medlem af Roskilde Rotary klub, samt andre medarbejdere fortalte om plejehjemmets visioner og historie.

Klubben brugte besøget til at give en donation på 5.000 kr. til fri  benyttelse til plejehjemmets bedste.

guvernør

Besøget i plejehjemmet blev rundet af med det traditionsrige indlæg fra distriktets guvernør om Rotary Internationals aktuelle visioner og målsætninger.

udveklingsstudenterne

Klubbens nuværende og kommende udvekslingsstudenter havde lejlighed til at hilse på guvernøren.