Indsendt af Henrik Rønnest den 22.6.2018
Gunnar Jensen modtog en PHF på mødet den 19. juni 2018.

Præsidentgruppens motivering til at tildele Gunnar Jensen PHF – Paul Harris Fellow:

”Gunnar Jensen er med sine 16 års anciennitet i Haderslev Hertug Hans Rotary Klub et af de medlemmer, der tilhører mellemgruppen i klubben rent anciennitetsmæssigt.
Gennem disse 16 år har Gunnar varetaget et række tillidsposter i klubben, som CICO, kasserer i to omgange, formand for sundhedstjenesten, klubmester og aktuelt varetaget funktionen som counsellor.

Netop denne seneste funktion har han varetaget gennem de sidste fire år fra 2014 – 18. Både han og ægtefællen Anne har åbnet deres hjem og investeret i de forskellige unge på udveksling og brugt mange kræfter på de unge og deres familier. Tilsvarende har Gunnar været bindeleddet til en række værtsfamilier, der har været involveret gennem de seneste fire år.
Det er formentlig de færreste, der ved, hvilket betydeligt indledende arbejde med rekruttering, samtaler m.v. og også, hvor meget papirarbejde, der ligger som grundlag for, at vi det hele taget både kan sende unge ud i den vide verden og tilsvarende, når vi skal modtage unge fra andre lande.

Samtidig med varetagelsen af de mange tillidserhverv gennem årene har Gunnar været klubben en fin repræsentant i PETS i Distrikt 1461 og ligeledes haft et af klubbens bedste fremmøder i forhold til de ugentlige klubmøder.

Det er klart, at såvel de mange funktioner og stabiliteten i klubben giver stærke kontakter i Rotary generelt og i forhold til andre medlemmer af Haderslev Hertug Hans Rotary Klub.

Med denne motivering tildeler præsidentgruppen på vegne af bestyrelsen Gunnar Jensen en PHF og giver samtidig ægtefællen en buket med stor tak for indsatsen begrundet i, at netop counsellor funktionen forudsætter involvering af hjemmebanen”.

Med disse ord fra klubbens præsident, Jens Kaptain, trykkede han hånd med en glad Gunnar Jensen.