Indsendt af Jan Caspersen den 22.6.2021
Som led i Guvernør i distrikt 1461 Niels Hansens videreførelse af
golftraditionen i Rotary, inviterer Egtved Rotary Klub til den 36. udgave af
golfturneringen GOVERNOR´S DISH.
Distriktets medlemmer, medlemmer i venskabsklubber, ledsagere og gæster er
velkomne på Kellers Park Golf Clubs meget velbeliggende bane på adressen
Østergårdsvej 33, 7080 Børkop.
20.08.2021. 07:30

Tradition Traditionen holdes i hævd ved at rotarianere spiller om præmien ”Governor´s Dish”, som for 36 år siden blev skænket af Provinsbanken, nu Danske Bank, ligesom ledsagere og gæster spiller om ”Governor´s Dash – længste drive” på hul 6.

billed 1

Der spilles 18 hullers Stableford som traditionen foreskriver. Der spilles i herre- og damerækker med fuld handicapregulering, dog således at spillere med handicap større end 36 spiller med handicap 36. Præmier Der vil være præmier til de første 3 placeringer i de respektive rækker og naturligvis:  Governor´s Dish: Til rotarianeren med højeste Stableford score  Governor´s Dash: Til ledsager eller gæst med længste drive på hul 6  Og…. Arrangement Dagen åbnes officielt kl. 7.45 med velkomst og god morgenbuffet. Driving range med frie bolde, indspils- og puttinggreens er naturligvis til disposition.

billed 2

Efter turneringen er der en dejlig buffet i klubhuset. Hele arrangementet koster kun kr. 495,- pr. deltager gældende for ALLE deltagere uanset medlemsforhold og eventuelle greenfee aftaler. Evt. overskud går til Rotarys arbejde. Prøverunde dagen før Governor´s Dish Vi har lavet en aftale med Kellers Park Golf Club, således I kan spille til kr. 200 pr. spiller dagen før. I kontakter blot klubben og fortæller, I deltager i Governor´s Dish dagen efter. Læs mere om klubben: www.kellersparkgolfclub.dk Dagens program 7.30 Registrering 7.45 Velkomst og dejlig morgenbuffet 9.00 Gunstart 13.30 Frokostbuffet og præmieoverrækkelser Tilmelding

billed 3

Turneringsudvalget ser frem til at modtage din tilmelding med DGU-nr. snarest muligt og senest d. 1. august på mail til Ole Sørensen, mail: ols19568 (at) gmail.com Herefter vil du modtage oplysninger om betaling m.m. Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Ole Sørensen på tlf. 4045 2133. Vi glæder os til at se jer til golfturnering i Rotarys regi. Som så meget andet i livet, bliver arrangementer kun gode i fald, der er opbakning og vilje til at få ”ting” til at lykkes sammen. Derfor opfordres du/I til at prioritere dagen og sørge for, at invitationen når ud til mange interesserede. På forhånd MANGE TAK.

Med venlig hilsen Distriktsguvernør 2021/22 Niels Hansen Turneringsudvalget Egtved Rotary Klub Lars Mortensen og Ole Sørensen