Indsendt af Jan Caspersen den 23.8.2022
Rotary Distrikt 1461 – Fyn, Langeland, Sydjylland – afholdt for nylig den traditionsrige golfmatch Governors Dish for 37. gang. Og denne gang på Svendborg Golfklubs dejlige anlæg med Svendborg Sct. Jørgens Rotaryklub som praktisk arrangør.

Der deltog over 40 rotarianere og gæster og der var højt humør og venskabeligt drilleri dagen igennem.

Governors Dish golfmatch

Vinderen af Governors Dish vandrepokal blev Henning Ormstrup fra Vejen Rotaryklub, der således får sit navn graveret i sølvfadet igen.

Vinder af Governors Dash vandrepokal blev for tredje gang i træk Inga Dahl Gilling fra Vejen. Inga var med som gæst.

Vinder af herrernes A-række blev Børge Nielsen fra Vejen. Børge var med som gæst.

Vinder af herrernes B-række blev Henry Møller Andersen, Børkop Rotaryklub.

Vinder af damerækken blev Karin Hansen. Karin var med som gæst.

Gruppebillede af deltagerne

Vinder af Governors Dish, Henning Ormstrup

Fra venstre Distriktsguvernør Hans Skjerning, Henning Ormstrup, Inga Dahl Gilling og Børge Nielsen