Gør vi noget ifbm katastrofen i Grønland?

Opdatering fra Nuuk Rotary Klubs præsident Niels Haarbo-Nyggard (foto: Lone Lauritzen)

Status lige nu - 21. juni 2017 - Der bliver samlet penge ind til katastrofen af forskellige organisationer, men der ikke noget rigtig koordineret endnu, da der ikke helt er styr på omfanget endnu og da det måske ikke er helt overstået. Der er stadigvæk stor risiko for endnu et kæmpe stenskred. Så det er svært at sige, hvad der kunne være det rigtige at gøre lige nu. Man ved ikke om de flytter tilbage eller bliver i byen. Tak for jeres bekymring. Det kan være vi kan gøre noget når der er overblik.

Mvh. Niels