Georgia Rotary Student Program

Et gratis år på universitetet i USA? Er du selv eller kender du et dygtigt ungt menneske mellem 17 og 23, der går med en drøm om et gratis år på college eller universitetet i Georgia, USA, så er det NU du skal kontakte GRSP koordinator, Birgitte Illum, grsp@rotary.dk.

Lokale rotaryklubber i staten Georgia, USA, uddeler hvert år på konkurrencemæssig basis ca. 45 scholarships/stipendier til 1 års studier på universitet eller college i Georgia.

Læs mere om ansøgningsprocessen og programmet her: Georgia Rotary Student Program - GRSP | Rotary

Læs beretninger fra nuværende og tidligere GRSP studenter: Facebook.

Foto:
Sidste års verdenspræsident for Rotary, Jennifer Jones, præsenteredes for Georgia Rotary Student Program (GRSP) af Rotary Danmarks GRSP-koordinator, Birgitte Illum og Rotaracter, Mathilde Aagot Illum. Birgitte og Mathilde har begge været GRSP-students med næsten 30 års mellemrum i hhv 1989/90 og 2018/19.