Fortæl, giv mening og bliv husket - strategisk storytelling i praksis.

Indsendt af Bent Christensen den 2.3.2024
Forskning fra USA viser at velfortalte og målrettede historier øger salget af produkter, da historierne sætter dem ind i en menneskelig kontekst.

Eksperter siger, at fremtidens største konkurrenceparameter bliver historier emotionel mening og noget at identificere sig med.

Storytelling sætter fokus på de interne værdier og får kollegaer til at forstå (og købe bedre ind på) de fælles mål

Anja Klemp Vilgaard kommer og fortæller om styrken ved Storytelling torsdag den 21. marts 2024 kl. 18:30 – 20.00 på Dragør Strandhotel
21.03.2024. 18:30

Historier er centrale for vores forståelse af verden og os selv. De får os til at gyse, grine, gispe af fryd, gentage succeser og gå væk fra fejltagelser. De tillægger ting værdi, trigger vores hukommelse og giver stof til eftertanke. Og lige netop derfor får de os til at købe produkter og ydelser - følge virksomheder vi kan lide - og genfortælle vigtige værdifortællinger om vores arbejdsplads. 

Med storytelling vil dine budskaber blive bedre og hurtigere forstået. Vil din virksomhed skille sig ud og blive lettere at huske. Vil dine kunder få en merværdi og identificere sig med dig. Vil dine medarbejdere blive bedre til at fortælle om jeres fælles arbejdsplads og dens værdier. 

Get Ajour ApS er et storytellingbureau med fokus på hverdagens vigtige værdifortællinger. Vi fortæller om din virksomhed med alle de elementer og virkemidler, som en god historie har – og stiller skarpt på de værdier, der gør jer unikke og nemme at huske. 
Via strategisk storytelling, velvalgte kernefortællinger, inspirerende workshops og personlige storycoaching-sessioner hjælper vi jer med at skabe et fundament af gode historier. 

Anja Klemp Vilgaard er stifter af storytellingbureauet Get Ajour, der leverer strategisk storytelling til mindre, mellemstore og store virksomheder. Til daglig står Anja bag inspirerende og tankevækkende workshops, story coaching-forløb og kurser for medarbejdere og chefer. Hun hjælper en bred vifte af private såvel som offentlige spillere med at fortælle historier, der styrker forretningen

Tre hurtige: 

1) Eksperter siger, at fremtidens største konkurrenceparameter bliver historier – og at virksomheden med den bedste historie vinder kampen om den kritiske forbrugers (og medarbejders) gunst. 

2) Storytelling sætter fokus på de interne værdier og får kollegaer til at forstå (og købe bedre ind på) de fælles mål

3) Forskning fra USA viser at velfortalte og målrettede historier øger salget af produkter, da historierne sætter dem ind i en menneskelig kontekst, der giver emotionel mening og noget at identificere sig med. 

Det sker 21. marts 2024 på Dragør Strandhotel. Gæster med interesse for storytelling og Dragør Rotary er velkomne til mødet, som er med middag fra kl. 18.30 til 20.00. Gæster betaler selv for middagen (kr. 200 per person). Tilmelding til j.b.clausen (at) mail.dk er nødvendig.