Forretningsfører

Hjælpefonden søger en forretningsfører

Som et led i Rotarys rotationsprincip vil bestyrelsen for Rotary Danmarks Hjælpefond give mulighed for, at en ny rotarianer kan overtage den ulønnede funktion i de kommende fem Rotary-år (2022/23 – 2026/27).

Opgaven består især i, at holde styr på at de ca. 120 ansøgninger og udbetalinger på ca. 1,5 mio. kr. som forretningsudvalget for Rotary Danmarks Hjælpefond hvert år behandler.

Den ideelle ansøger skal naturligvis være rotarianer og kunne håndtere et regneark og må gerne have lidt flair for tal, og også gerne lidt juridisk indsigt/kompetencer.

Et kendskab til Rotarys regnskabsprogram, Saldi, vil være fint. Ellers er det let at lære sig.

Det årlige tidsforbrug, inkl. deltagelse i ca. 4 møder med forretningsudvalget, vil være ca. 100 timer.

Hvis du er interesseret i at hjælpe os ved at løse opgaven, er du velkommen til at få nærmere oplysninger hos Willi Weber, 2442 9359, wweber (at) stofanet.dk

Du kan også se på www.rotary.dk under ”Hjælpefonden”.

Vi skal have din ansøgning senest den 1. februar 2022.

Ansøgningen sendes til wweber (at) stofanet.dk