fokus på turisme og erhverv i Dragør

Indsendt af Bent Christensen den 13.9.2023
Torsdag den 30. november kl. 18:30 får vi i Dragør Rotary Klub besøg af vores relativt nyslåede erhvervs- og turismekonsulent, Charlotte Brendstrup.
30.11.2023. 18:30

Charlotte kom til sit nye job i borgmestersekretariatet i april i år efter mere end otte års ansættelse på CBS, Center for Corporate Governance.

Hun har også privat slået sig ned i Dragør og har siden sin ansættelse været på besøg hos mange virksomheder og interessenter inden for turismen i Dragør.

For at blive klar til at udforme udkast til en ny strategi for sit område. Vi glæder os til at møde Charlotte Brendstrup, lære hende lidt bedre at kende og høre hendes tanker om fremtidens turisme og erhverv i Dragør.

Gæster er velkomne til mødet, som foregår på Dragør Strandhotel fra kl. 18.30 til 20.00. Tilmelding er nødvendig – ved e-mail til sl (at) groenbech.com

Gæster betaler selv for den middag, som mødet indledes med.