Erling Mehlsen om - da Sæby klubben blev chartret

Indsendt af Asbjørn Isaksen den 15.1.2018
Erling Mehlsen - så kort kan det siges!
Hvis man prøver at være dækkende kræver det i hvert fald flere bøger og ikke et lille pip på en hjemmeside.
Se billedkavalkaden til højre - når du klikker på billedet får du hele billeder i fuld størrelse.

Vi får besøg af vores Honorære medlem Erling Mehlsen, der er den eneste nulevende chartermedlem af klubben.
I en alder af næsten 105 år vil Erling fortælle lidt om klubbens start i maj 1950 og lidt om sine egne erindringer fra et langt og aktivt liv.

Når vi dedikerer aftenen til Mehlsen, kan der roses for herrer i jakke, slips og nål (eller den påklædning som du finder casual til aftenen :-))
- og naturligvis en oplagt Rotary aften at tage din partner med :-)
18.01.2018. 20:00

Vi vil fejre Mehlsens besøg med god mad, god vin og der gives plads til, at Mehlsen sætter ord på Rotary.

På aftenen vil præsidenten også orientere fra bestyrelsesmødet i søndags.