Indsendt af Henrik Rønnest den 28.3.2023
Det er lykkedes at motivere en af Danmarks fremmeste forskere indenfor A-kraft professor Hans Otto Uldall Fynbo (Hans Uldall), Institut for Fysik og Astronomi, Århus Universitet til at holde indlæg i klubben om nogle af de nyeste forskningsmæssige resultatet om fremtidig brug af A-kraft, - eksempelvis flydende A-kraft i skibscontainere.

Tanker og ideer som formand for Novo Nordisk Fonden Lars Rebien Sørensen på det seneste har givet udtryk for er interessante og alternative energiformer, der samtidig ikke er forurenende set i relation til CO2.

Velvidende, at danskere traditionelt er modstandere af atomkraft, er Hans Uldall en spændende provokatør, der indbyder og ligefrem forventer at blive udfordret.

Samfundstjenesten finder, at det er et scoop at lokke Hans Uldall til klubben, og håber på talstærkt fremmøde. Tag gerne en ægtefælle, partner eller en god ven med.
09.05.2023. 17:30