DR's økonomikorrespondent Casper Schrøder gæster Dragør Rotary Klub den 12. august.

Indsendt af Jørgen Balslev Clausen den 31.7.2021

Casper Schrøder gæster Dragør Rotary Klub den 12. august

DR's økonomikorrespondent, som er bosiddende i Dragør, kommer forbi på Dragør Rotary Klubs første medlemsaften efter sommerferien for at fortælle om de privatøkonomiske udsigter efter coronaen. Hvordan er udsigterne for vores velstand og velfærd set fra hans skrivebord? Hvordan kommer det til at gå med privatøkonomien, huspriserne, skatterne og vores forbrug? Det vil Casper fortælle om, ligesom han vil svare på spørgsmål fra deltagerne. Dragør Rotary Klubs medlemmer mødes hver anden torsdag til medlemsaftner, som begynder med spisning på Strandhotellet, indeholder faste dagsordenspunkter og et inspirerende foredrag eller oplæg fra en gæst. Møderne afvikles fra 18.30 til 20. Ud over de faste møder er medlemmerne organiseret i grupper, som med forskellige funktioner driver klubbens aktiviteter.

Gæster, som kunne tænke sig at lære Rotary bedre at kende, kan ringe eller skrive til Susanne på sl@groenbech.com eller 40330555.

12.08.2021. 18:30