Indsendt af Sabrina Vinther den 15.9.2019
Kom og vær med til distriktskonference i Silkeborg, vi har stået på tæer for at lave et fantastisk og mindeværdigt program, så I alle, rotarianere såvel som ledsagere, går inspireret hjem efter weekenden.

Tidspunkt:    26-27. oktober 2019
Sted:    Scandic Silkeborg, Udgårdsvej 2, 8600 Silkeborg
26.10.2019. 09:30

Rotary Distrikt 1450 indbyder til Distriktskonference

Kære Rotarianere,

Distrikt 1450 har den fornøjelse at indbyde til distriktskonference lige midt i Silkeborgs skønne natur. Programmet er lagt til rette, så der indholdsmæssigt gerne skulle være lidt for enhver smag.

Vi byder på spændende indlæg og en helt særlig foredragsholder, som I godt kan glæde jer til. Ligeledes håber vi, at lørdag aften giver gode muligheder for at tale med hinanden, nye som gamle, og at mad, drikke, underholdning og godt samvær går op i en højere enhed, og er med til at skabe dejlige minder og masser af inspiration - et godt fundament til hverdagens samarbejde på tværs af de enkelte klubber.

Tidspunkt:    26-27. oktober 2019 Sted:    Scandic Silkeborg, Udgårdsvej 2, 8600 Silkeborg

Endelig dagsorden udsendes den 11. oktober 2019.