Distriktskonferencen 2016

Klik på fotoapparat for at se billeder fra sidste års gallafest

Årets store Rotary begivenhed Distriktskonferencen finder sted d. 29 oktober 2016 på Hotel Comwell i Roskilde.
På Distriktskonferencen er der en enestående mulighed for at møde andre Rotarianere, udveksle erfaringer og få spændende input til sit eget daglige Rotary arbejde.

Distriktskonferencen rundes af med en storslået aftenfest med spændende indslag og underholdning. Snyd derfor ikke dig selv og din partner for at deltage - meld dig til Distriktskonferencen så hurtigt som muligt.

Invitation, program og tilmeldingsprocedure er tideliger fremsendt til alle i distrikt 1480.
Skulle man have mistet disse informationer, kan de hentes herunder:

Invitation og program       tilmeldingsprocedure

Tilmeldingsfristen er sat til d. 12. september - årsagen til den tidlige deadline skyldes, at Hotel Comwell forlanger, at de skal have besked 48 dage før konferencen finder sted af hensyn til værelses reservationen!!

Med venlig hilsen op på gensyn
Distriktsledelsen