Brev fra præsidenten vedr. møder resten af 2020

Indsendt af Anni Bagge Jensen den 5.1.2021

Kære klubkammerater i Langeland Rotaryklub.

Som i jo alle er bekendt med så blev forsamlingsforbuddet på 10 i fredags forlænget til foreløbig til og med den 13. December.

Dette er jeg rigtig ærgerlig over da vores klub ellers var kommet rigtig godt i gang efter sommerferien, med flot fremmøde på hver møde og nogle spændende indlæg.

Dernæst fik jo på sidst afholdte møde optaget vores 2 nye medlemmer Mike og Daniel, som nu sidder og venter på at komme med på deres første møde som ”rigtig” Rotarianer.

Der er ikke så meget nyt fra distriktet, men jeg kan dog meddele at Intag arbejder med at gennemføre 2 projekter i Afrika som består af

• Renovering af Sundhedshus i Ghana v/Hans Kjær
  • Uddybning af 2 brønde i Gambia v/Hjælp uden grænser v/Kirsten Müller

Foundation og hjælpefonden har tilkendegivet, at de vil støtte op om projekterne

Mht. vores egen mødekalender så vil de planlagte møder blive slettet fra kalenderen i dag eller i morgen således, at i ikke skal tænke på framelding.

Jeg påtænker dog at planlægge vores årsmøde til Onsdag d.16/12 2020, således at vi får det afviklet i år kombineret med lidt julemad? Dette vil i så fald blive et lukket møde hvor kun klubbens medlemmer kan deltage. Nærmere information om dette følger og jeg vil bede jer alle sætte kryds i kalenderen denne dag. Det er selvfølgelig med forbehold for, at vi er nødt til at aflyse hvis forsamlingsforbuddet på 10 igen bliver forlænget.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Jeg ønsker jer en rigtig god aften og vi ses forhåbentlig snart.

De bedste hilsener

Simon Risbjerg