Indsendt af Rasmus Raun den 10.8.2020
Billotteriet er nu gået ind i den sidste og afgørende fase, hvor målet er at få solgt de resterende lodsedler inden udgangen af august. Med deltagelse i to planlagte arrangementer i henholdsvis Thyregod og Give, er målet inden for rækkevidde.

Fire rotarianere var til stede i Riis Bakker, da der blev holdt Genforeningsfest. Bevæbnet med bil og banner, var de klar til kamp for at fange deltagernes opmærksomhed, inden de begav sig op mod Genforeningsstenen.

Billede af genforeningsstenen

Det lykkedes at fange opmærksomheden hos de fremmødte deltagere, men desværre var antallet af deltagere i den lave ende af, hvad tidligere tiders genforeningsfest har kunne trække (det er blevet nævnt op mod 4000 deltagere). Der kom anslået 90, hvoraf en tredjedel var kor og arrangører. Nuvel - det positive er, at der trods alt blev solgt ni lodder.

I den kommende weekend er klubben til stede i Thyregod til Thyregoddagene og i Give til Sommerhygge på torvet, hvor de sidste 200-250 (minus 9 stk.) lodsedler forhåbentligt bliver solgt.