BDO arrangement - klubben har brug for din hjælp

Indsendt af Niels Bækby den 22.6.2023
01.09.2023. 13:00

Kære klubkammerater

BDO har et stort arrangement i Skive 1. september, og Morten Hagerup har spurgt, om klubben vil stille med min. 10 mand mod betaling til klubben, så vi kan altså tjene en skilling. På klubmødet i aftes blev vi alle enige om, at det vil vi selvfølgelig gerne!

Datoen er som nævnt 1. september, og arbejdet ligger i tidsrummet fra kl. 13-18, det starter med briefing og slutter med debriefing ved KCS.

Arbejdsopgaverne består i at modtage de op mod 200 gæster og være med rundt på destinationerne, der kan være alt fra skydebane til padel, bowling, minirace, gokart, skovtur, roklubben, Staarup Håndbryg og måske endda Kasernen og GreenLab. Der er busser til hvert sted, som fragter både frem og tilbage til KCS.

Derudover skal vi sørge for udskænkning ift. medbragte drikkevarer i busserne, tage billeder af vinderne i de forskellige aktiviteter til brug for kåring om aftenen, sikre at tidsplanen holder, så alle kommer rettidigt retur til KCS, & i det hele taget være servicemindede og tage os af gæsterne.

Fritz, JC (med mindre han ikke kan få fri), Jens, Niels Bækby & Birger, har allerede meldt sig, så kom frisk!

Frist for tilmelding til Morten på mhp (at) bdo.dk er 8. august, meeennn gør det nu bare med det samme, hvis du ved, at du kan, det gør det hele meget lettere

Mange hilsner Pernille