Velkommen til Bjørn Bot og fortælling om Ryla

Indsendt af Jan Aagaard den 11.1.2023
En meget spændende aften med optagelse af Bjørn Bot som nyt medlem af Silkeborg Østre.
Bjørn har hidtil være medlem i Herning International, hvor han tillige har været præsident, men da familien er flyttet til Silkeborg er valget faldet på at blive medlem af vores dejlige klub.
Bjørn og hans kone Catalina Sarivan sammen med deres lille datter er flyttet i hus i Hvinningdal her i Silkeborg. Bjørn arbejder som Optimisation Project Management hos Siemens Gamesa Renewable Energy A/S.
Asger Gram-Hansens har deltaget i Ryla og han fortalte om hans deltagelse og udbyttet heraf.
RYLA (Rotary Youth Leadership Award) er Rotarys program til at hjælpe unge mennesker med at udvikle deres lederevner og styrke selvtilliden, kurset afholdes over tre dage med overnatninger på Bygholm Landbrugsskole og kursuscenter ved Horsens. Tak til Asger for et virkelig godt indlæg!
Annette Syvertsen holdt et spændende 3 minutter indlæg om "nytårsfortsætter" eller "nytårsforsætter".