Indsendt af Leif Fritsdal den 1.10.2023
Ry Rotarys sommerlotteri 2023 er nu afsluttet.
De mange præmier er inden fristens udløb lørdag den 28. okt. 2023 udleveret til de mange glade vindere.

Tak til alle vore sponsorer og til alle køberne af de 2300 lodder, som har været med til at gøre dette lotteri muligt.

Overskuddet går til lokale og internationale humanitære projekter.

Tak for din støtte

Ry Rotary

Se omtale af vinderne af bilen, som også kan læses i Ry Ugeavis og Midt. Avis.

OPSLAG DEN 1. OKT. 2023
Info om lotteriet: Henvendelse til Rokkjær, hvor din lodseddel tjekkes. Du får herefter instruks vedrørende udlevering af din præmie.

NB! Har du købt din lodseddel på nettet og betalt den med MobilePay, skal du stadig medbringe den originale lodseddel – fotoet af lodsedlen du fik på SMS ved købet på nettet, er ikke tilstrækkelig. Den originale lodseddel kan du efter aftale afhente hos Ry Rotary ved at kontakte mobil nr. 2032 4092. (send evt. en SMS).

OBS! Der tages forbehold for fejl og udeladelser i ovenstående udtrækningsliste.

Uafhentede gevinster tilfalder Ry Rotary Klub og vil blive anvendt i henhold til lotteriets formål.

Se evt. flere oplysninger på bagsiden af dit lod.
Bemærk, at du skal se bort fra lørdag den 25. oktober, som sidste udleveringsdag for gevinster, som angivet på bagsiden af loddet. Den korrekte dato er lørdag den 28. oktober kl. 12.

RY ROTARY TAKKER ALLE KØBERNE AF VORES 2300 LODSEDLER OG SPONSORERNE FOR DEN FLOTTE OPBAKNING TIL VORES LOTTERI.

Overskuddet fra lotteriet går til lokale og internationale humanitære projekter.

I foråret 2023 sendte Ry Rotary 2,5 tons mad til Ukraine. Se videoen fra TV2 Østjylland