"Små historier fra Give" blev til 115.000 kroner til GISK!

Indsendt af Brian Kristiansen den 13.7.2023
Da vi omkring juletid satte vores lille bog til salg, blev vi næsten blæst helt omkuld af den store interesse Give viste for den. Vores første oplag på 300 eksemplarer var væk på under én uge, så vi måtte i al hast få trykt endnu et oplag. I sidste ende stod vi med knap en 40.000 kroner seddel, som vi kunne give til GISK. Det var vi sådan set meget godt tilfredse med!
Rotary er en international organisation, der hjælper verden over. Hvis en lokal klub skaffer midler til et projekt, så er det muligt at søge om yderligere midler ved både Rotary i Danmark og ved Rotary International. Begge steder var man enige i, at Give Rotarys projekt var værd at støtte yderligere. Vi kunne derfor i dag overrække hele 115.000 kroner til GISK i forbindelse med deres midtvejsfejring.
Vi kan kun sige tak til Give for at støtte op om vores ide, så vi på den måde har kunnet give tilbage til byen.