Indsendt af Bo Eriksson den 2.10.2022
Chefpolitiinspektør med danmarksrekord og lystfisker med uheldige rejseoplevelser

Chefpolitiinspektøren for Sydøstjyllands politi, Klaus Munk Nielsen, fortalte i Horsens Vitus Bering Rotary Klub om politiets opgaver i Sydøstjyllands politikreds.

Politiet består af i alt 12 kredse og Sydøstjyllands politikreds dækker 7 østjyske kommuner, fra Skanderborg til Fredericia. Hovedpolitistationen, som ligger i Horsens, drifter alle politiets opgaver i politikredsen.

Det er betryggende at vide, at Sydøstjyllands politi har danmarksrekord i den gennemsnitlige responstid fra politiet modtager et opkald til de er fremme på stedet.

Og husk: Hvis du har brug for akut hjælp så ring 112. Er det ikke akut, så ring 114.

3-minutter

Kim Rasmussen fortalte meget levende om sine uheldige rejseoplevelser på fiskerejser denne sommer i sine 3-minutter.