Mandagsmøde med Middelfart Sparekasse

Indsendt af Jan Aagaard den 24.11.2022
Endnu et dejligt mandagsmøde med deltagelse af øverste direktør for Middelfart Sparekasse Martin Baltzer og afdelingsdirektør i Silkeborg Ann Merete Kongensgaard.

Aksel Evin Olesen introducerede vores gæster, og bød indenfor til en historisk fortælling om sparrekassernes tilblivelse og deres særlige måde at drive forretning på. Martin Baltzer udtrykte med lun jysk humor, at sparekasserne var her først og så kom bankerne ...

Begge gæster understregede gennem aftenen, at lokal forankring og glade medarbejdere er nogle af de vigtigste fokuspunkter i sparekassens vej frem.

Annette Friese havde tre minutter og brugte tiden på kort at delagtiggøre klubbens medlemmer og gæster i forældreskabets svære roller i et vækstsamfund.

En aften i godt selskab, og hvor vi endnu engang gik hjem med en "feel good" følelse i maven.