Klar til sommer ... og det nye Rotary år

Indsendt af Vagn Soelberg den 6.7.2022
Sidste møde i Rotary-året 2021-2022 blev brugt til at overgive stafetten til den nye præsident Søren Nedergaard.

På det sidste møde i Rotary-året 2021-2022 blev der gjort status over de forgangne 12 måneders klubmøder og kæden givet videre til næste års præsident.

Den nye bestyrelse består af (fra venstre mod højre): Kasserer Steffen Damgaard Sørensen, Past Præsident Vagn Soelberg, Præsident Søren Nedergaard, Klubmester Søren Johansen og Elect Finn Blaavand. (Councellor Claes Bøtker-Nielsen var fotograf og er derfor ikke på billedet - Sekretær Thomas Kragh var desværre forhindret i at deltage.)

Det forgangne Rotary-år bød på mange spændende foredrag og virksomhedsbesøg, og selvom Corona'en har betydet at nogle medlemmer har ladet sig pensionere fra klubben, er der stadig en trofast skare tilbage, som sikrer en mødeprocent på 70% i gennemsnit. Det kan vi godt være tilfredse med - men vi skal selvfølgelig have fundet flere medlemmer i det kommende år. I det nye Rotary-år er der allerede lagt et spændende program, så basis for at skabe interesse er i alt fald på plads.

Fra den afgående præsident lød en tak til de medlemmer som gang på gang stiller op og trækker læsset, herunder også tidligere medlemmer som mødte op og gav en hjælpende hånd til juletræsfesten i Galten-Hallen. Sidstnævnte var i øvrigt en kæmpe succes som gav os et overskud på 35.000 til projektkontoen og ungdomscamp 2023.

God sommer til alle.