Kirkekoncert i Haslev Kirke med Die Herren

Indsendt af Martin Haslund Mandrup den 17.3.2022
Die Herren spiller kirkekoncert i Haslev Kirke torsdag den 5. maj kl. 20.00

Velgørenhedskoncert med Die Herren.

Haslev Rotary Klub uddeler hvert år penge til velgørende formål, både lokalt og internationalt. Flere I Haslev by vil kende os for vores ønsketræ op til jul, eller for div. donation til bl.a. Café paraplyen, Blomster til vores ældrecentre under coronakrisen, nyttehaverne på Bækvej til flygtningefamilierne og mange andre gode formål i vores by. Vi støtter også projekter ude i verden, vi har bl.a. støttet oprettelsen af en skole for piger i Ladakh i Indien, uddannelse af sygplejere i Afrika og uddannelsesstøtte til unge mennesker i Østeuropa. Rotary Int. (heraf også Haslev klubben) har sammen med Bill Gates’s fond stået for udryddelsen af Polio worldvide (vaccinationer).

Overskuddet fra kirkekoncerten med Die Herren vil ubeskåret blive uddelt i forbindelse med vores donationsprogram.

Køb billet her: