Jeg er stolt over at være Rotarianer

Indsendt af Bo Eriksson den 9.4.2024
Vores kommende præsident 2024-2025, Anne Sloth-Egholm har netop afsluttet Rotary Leadership Institute uddannelsen efter et vel gennemført kursusforløb

I forbindelse med afslutningen af uddannelsen vil hun gerne dele dette med alle klubbens medlemmer:

Vidste du,

- at Rotary er verdens største erhvervsnetværk med 1.4 mio. medlemmer, alle med lysten og viljen til at gøre en forskel for andre?

Og vidste du,

- at Rotary er verdens næststørste humanitære organisation, kun WHO er større?

Jeg har netop afsluttet Rotary Leadership Institute, der er et program af høj kvalitet, som giver både faglig og personlig udvikling, og hvor fokus er at lære at lede en frivillig organisation.

Jeg glæder mig til at afprøve det lærte fra kurset i min lokale Rotaryklub, Horsens Vitus Bering.

Næste step bliver Rotary Leadership Institute Graduate i efteråret, som jeg glæder mig meget til.

Tøv ikke med at opfordre andre til at blive medlem af Rotary, hvis de har lysten og viljen til at gøre noget for andre, eller tag dem med til et Rotarymøde, så de kan høre mere om mulighederne i Rotary.

En stolt Anne