Jammerbugt-klubbernes Erhvervspris uddelt

Indsendt af Peter Eigenbroth den 26.9.2023

De tre Rotaryklubber i Jammerbugten har for 26. gang uddelt sin erhvervspris. Klavs Poulsen fra Han Herred Rotary Klub sagde i sin motivering for at tildele Jan Middelboe prisen blandt andet: ”Et skarpt blik for forretning, en medfødt virkelyst og skabertrang kombineret med evnen til at være fremsynet, er blot nogle af de elementer, der kendetegner erhvervsmanden Jan Middelboe, indehaver af blandt andet Galleri Lien og Hotel Nor i Slettestrand. … Hans mod til at investere i lokalområdet samt hans blik for æstetik og detaljer har forfinet hans produkter og projekter. Dét har givet Slettestrand området stærke kvalitetsprodukter, der både appellerer til lokal-befolkningen og understøtter turismeudviklingen i hele Jammerbugten. … Selv med mange virksomheder bag sig er Jan Middelboe langt fra færdig. Hans ambitioner strækker sig stadig ud i fremtiden, hvor han fortsat ønsker at udforske nye horisonter og skabe nytænkende løsninger. Hans rejse og hans evne til at skabe og forvandle bør være til inspiration for mange.” Erhvervsprisen synliggøres ved overrækkelse af en skulptur, fremstillet af en lokal kunstner, der viser en fugl i fri flugt. Jan takkede for den ære, der var vist ham ved at tildele ham Rotarys Erhvervspris.