Indsendt af Claus Thornberg Højmann den 30.8.2023
Hanna Lauridsen holdt til aften et spændende foredrag om sit år som GRSP og blev udnævnt til PHF

Hanna Lauridsen, som – iført flotte cowboystøvler - fortalte om et år som GRSP-student. Forkortelsen står for Georgia Rotary Student Program og dækker over, at samtlige rotaryklubber i den USA-iske delstat Georgia har opbygget et program, hvor de betaler for udenlandske studerende et år på et af statens universiteter.

Hanna fortalte levende om sit år.

Som en overraskelse for Hanna blev der lavet en Teams opkobling til to medlemmer af Canton Rotaryklub. De fik ordet for at udnævne Hanna til Paul Harris Fellow. Stor applaus fra salen.

Vicepræsident Claus fulgte op med at forklare om ”sammensværgelsen” og at det samtidigt betyder, at Canton-klubben har doneret 1.000 USD til Rotary Foundation.