Indsendt af Kate Meller Gram-Hansen den 30.8.2022
Tænk at vi på en enkelt aften fik hele flere spændende indlæg, en medlemsoptagelse og et jubilæum.
Per har været medlem i Rotary i 25 år nu og fik overrakt bevis derpå.
Det er altid fedt at få et nyt medlem og det bliver rigtigt spændende at lære Søren Føns bedre at kende. Endnu engang velkommet til klubben Søren.
En god debat blev der også lagt op til. Vi alle er vilde med Silkeborg og vil det bedste for byen. Aksel holdt 3 minutter med sine synspunkter omkring Visit Silkeborg og Ole Nielsen gav os et indblik fra sin position.
Til slut et mini blik i Jim Poulsens liv og en beretning der giver livet ekstra værdi. Tak Jim.

Holger Heldbo

Vi fik også en fin præsentation af vores Inbound, Griffin der forsøgte sig rigtig fint på Dansk og noget på engelsk. Det bliver spændende af følge Griffin´ ophold her i DK og jeg er sikker på I alle vil tage godt imod ham.
Kate Gram-Hansen, counsellor