Donation til trængende Roskilde-borgere

Fortsættelse:

Mødrehjælpen fortæller:

Kære Rene

Mødrehjælpen vil gerne takke for en helt fantastisk dag, det var en fantastisk oplevelse for vores familier, det viste sig, der var rigtig mange, som ikke havde været i en biograf før, både børn, men også flere mødre. Det var sjovt at observere, hvordan børnene levede sig ind i filmen og helt glemte at spise deres popkorn, vi havde valgt kun at invitere børn over 7 år (filmens anbefaling) så alle kunne klare at se filmen.

Middagen på la Rustica gik også rigtig godt, også her var der flere, som aldrig havde været på restaurant, så det var også en stor oplevelse.

Endnu engang tak for den flotte donation

Med Venlig hilsen

Inge-Lise Lægaard

MØDREHJÆLPEN
Roskilde lokalforening

Opdateret 17. april 2023

Mødrehjælpen i Roskilde fortæller følgende om Roskilde Syd Rotary Klubs donation:

Mandag d. 3. april kl. 10 mødes vi ved Kino på Ro`s torv. Alle får en lille sodavand og en lille pose popkorn.
Filmen starter kl. 10.30, den er bedst for børn over 7 år.
Vi kan være 90 gæster. Kun 1 voksen pr. familie.
Efter filmen ("Mumier på udebane") inviterer Rotary Syd på pasta og sodavand i det nærliggende pizzaria.

Opdateret 20. marts 2023

Julehistorie til Guvernøren i distrikt 1480_0.docx

Roskilde Syd Rotary Klub har doneret 20.000 kr. til julehjælp til familier i Roskilde. Donationen er suppleret med midler fra Rotary Hjælpefonden, private bidrag og en auktion under klubbens julemøde over ubrugte sponsorgaver. Julehjælpen blev samlet 50.000 kr., som via Mødrehjælpens Roskilde afdeling er kommet lokale familier til gode i forbindelse med julen 2022.