Indsendt af Jette Nielsen den 23.3.2023
Rotarys projekt om udsmykning af Brandes rundkørsler kan nu gå ind i sin anden fase.

Udvalget for udsmykning af Brandes rundkørsler præsenterede på gårsdagens Rotary-møde sit indledende arbejde med afdækningen af mulighederne for udsmykning af byens mange rundkørsler.

Det er kunstner Keld Moseholm, der er valgt til at skabe de unikke skulpturer, der kommer til at pryde byens rundkørsler, hvis projektet kan føres ud i livet. Keld Moseholm har i forvejen et par prægtige skulpturer stående i Brande.

Efter stor opbakning til projektet på mødet fortsætter udvalget, der består af Inger-Lise Katballe, Erik Ellehammer og Jette Nielsen, nu arbejdet med at søge funding, godkendelser, etc. I hører nærmere.

Du kan se præsentationen på linket her: Rotary-præsentation_22-03-2023_2.pdf

På udvalgets vegne / Jette Nielsen