Indsendt af Leif Fritsdal den 9.6.2023
Køb lodsedler online.....
DANMARKS BEDSTE LOTTERI MED DE STØRSTE VINDERCHANCER.
Hovedgevinsten er Toyota Aygo X.

Kåret af JP motorjournalister som "Danmarks Darling". En kvik minibil med stor personlighed. Værdi ca. 120.809 kr. - eller 90.000 gode danske kontante kroner.
I alt 29 præmier til en samlet værdi af 159.439 kr. Info se lodsedlen.

Igen i år sælger vi vores lodsedler online, fordi ikke alle når at møde vores sælgere i de røde trøjer, når de er ved fx. Kvickly, Superbrugsen eller til en af de mange havnekoncerter i Ry. Overskuddet går ubeskåret til projektarbejde lokalt og internationalt.

Du kan købe via MobilePay på nr. 8 8 2 7 1 7

Hvert lod koster 100 kr.

Sådan gør du:
1. Indbetal f.x  kr. 100, 200, 300 etc. på MobilePay nr. 882717.
2. Du møder teksten Ry Rotary NET Sommerlotteri
3. Skriv dit Mobilnr. og navn i tekstfeltet - VIGTIGT!
4. Swipe "Send Penge"

Når vi har registreret din indbetaling, udvælger vi en eller flere tilfældige valgte lodsedler ud af de 2300 stk. der er til salg og SMS'er dig et foto af loddet eller lodderne. Vi tilstræber at gøre det indenfor ca. 48 timer.

Den/de originale lodsedler opbevares hos os i forseglet kuvert påført dit navn og det mobilnr. du anvendte ved betalingen/bestillingen via MobilePay og lodnumrene. Du kan, hvis det ønskes og efter aftale (mobil nr. 2032 4092) afhente dine lodsedler hos os.

Du bør selv tjekke om du har vundet via hjemmesiden "ryrotary.dk" den 3. okt. 2022. Vi tjekker også de solgte lodder (dog uden ansvar) og SMS'er dig direkte besked (via dit mobilnr.) hvis du har vundet.

Foto: Bilen på foto er venligst udlånt af VIA Biler, Silkeborg. Bemærk at vinderbilen er hvid og udstyr kan variere i forhold til demobilen, som vore sælgere af lodsedlerne gerne viser frem.

Info om Rotary:
Du er altid velkommen til at kontakte os og besøg vores klub. Vi mødes hver onsdag kl. 18 enten på Hotel Ry eller på et virksomhedsbesøg
Tjek hjemmesiden ryrotary.dk - eller den nationale side rotary.dk.
Vi har også en spændende facebook side i distriktet.

Du kan også møde Christian på Youtube, som på 30 sekunder fortæller om Rotary

Tak fordi du støtter vores sommerlotteri

Ry Rotary