17. september: Medlemsudvikling - herunder Rotarys Facebook kampagne 2019 - 2020

Indsendt af Pia Rothmann den 12.9.2019
I løbet af september måned igangsættes en Facebook-kampagne med formål at øge klubbernes synlighed i Distrikt 1440.

Der er kommet en øget konkurrence blandt erhvervsnetværk og andre konkurrende tilbud
i Danmark, og samtidig oplever vi i Rotary en nettoafgang blandt medlemmer. Det har vi i
distrikt 1440 besluttet os for, at der skal gøres noget ved.
Derfor igangsætter vi en kampagne på Facebook for alle klubberne i Distrikt 1440 inkl.
Færøerne. Formålet med kampagnen er, at øge synligheden for de enkelte klubber i distriktet
samt øge interessen for Rotary – og for at blive medlem af Rotary.
Kampagnen løber fra primo september 2019 til ultimo maj 2020, og vil bestå af en lang
række forskellige annoncer, hvor hver klub i Distrikt 1440 får mulighed for at blive eksponeret
samt at dele den gode historie.
Alle klubberne opfordres derfor til at sende den gode historie, som kan benyttes i annoncerne.
Derudover opfordres alle Rotarianere til at ”synes godt om” annoncerne samt at kommentere
og dele.