Indsendt af Christian Juul Pagh den 7.5.2023
SORØ BYLØB, som arrangeres af Sorø Rotary Klub, løber af stablen den 3. juni 2023, og Sorø Rotary Klub vil gerne benytte lejligheden til at takke vores lokale erhvervsliv for sponsorstøtten.
03.06.2023. 10:00

Udover at være et tilbagevendende, lokalt arrangement, der giver liv og aktivitet i Sorø, kan arrangementet også være en forlængelse af arrangementer for fællesskabet i familien, i firmaet, blandt forældre i børnehaven eller skolens elever.

Løbsleder Margit Nielsen fra Sorø Rotary Klub fortæller, at Sorø Akademi for eksempel støtter det lokale arrangement ved at give en T-shirt og et tilskud på 50 kr. til de elever, der deltager. Firmaer og familier kan følge eksemplet, hvis ønsket, og løbsledelsen påpeger, at der er en smuk "Walk & Talk", som kan nydes i eget tempo - og derfor kan alle være med i fællesskabet. Vi håber, at den enkelte ved tilmeldingen under firma/klub vil notere f.eks. familiens navn, klubbens navn, firmaets/skolens navn, og dermed være med til at bringe fællesskabet ind i arrangementet.
Vi glæder os til at se mange glade ansigter - også fra andre Rotary klubber -  til SORØ BYLØB, den 3. juni i år.

TILMELDING TIL SORØ BYLØB: https://www.soro-bylob.dk/