Indsendt af Claus Thornberg Højmann den 1.7.2022
Rotary Øresund 50 års jubilæum

Dette fejres til søs den 2. september 2022

Vi inviterer derfor til sejltur, med start fra Helsingør kl. 11.30 og fra Helsingborg kl. 12.00.

Rotary Øresund 50 års jubilæum

Dette fejres til søs den 2. september 2022

Festligheder, taler og buffet

Foruden at lytte til musiske indslag, synge lidt sange og nyde færgens store buffet så har vi i dagens anledning inviteret nogle spændende foredragsholdere fra begge lande. Disse er følgende:

• CEO Kristian Durhuus ”ForSeas grønne rejse”
  • CFO Carsten Skjøt fra Louisiana ”Vi har noget til fælles”
  • Helsingørs Borgmester Benedikte Kjær ”Færgernes betydning for Helsingør”
  • H elsingborgs kommun første vice ordförande Komunfullmäktige Lena Bjerne ”Færgernes betydning for Helsingborg”
  • Verdenspræsident 2005-06 Carl-Wilhelm Stenhammar ”Hvad får du i Rotary”
  • Guvernør Ulf Bingsgård Rotary 2390 Sverige
  • Guvernør Jakob Volther Rotary 1470 Danmark

Jubilæumspris

Buffeten koster 129,- DDK inkl. færgebillet (Lunchbillet) og købes før afgang i færgeterminalen.

Tilmelding

Tilmelding ca. 3 uger før med sidste frist den 12. august. Dette er vigtigt af hensyn til plads på båden. Vi håber på at kunne fylde hele Restauranten.

Danskerne tilmelder sig på Rotary Portalen under Humlebæk-Nivå Rotary Klub eller sender en mail til Ole Grøndahl Schou på oleschou (at) outlook.dk