Indsendt af Bent Christensen den 9.10.2023
Garnjongløren Hanne Rimmen besøger Dragør Rotary Klub
19.10.2023. 18:30

Med 89.000 følgere på Instagram og en blomstrende strikke-forretning er Hanne Rimmen en af vor tids nye selvstændige, båret frem af den platform, som sociale medier har givet for hendes dybe interesse i garn og strikketøj.

Torsdag den 19. oktober kommer Hanne Rimmen og fortæller om iværksætteri via sociale medier og om hendes rejse mod at blive strikdesigner.
Fra bopælen i Dragør sælger Hanne strikkedesigns over hele verden. Hun samarbejder desuden med flere af de største garnfirmaer indenfor branchen.

Alle med interesse for Dragør Rotary Klub, iværksætteri, sociale medier eller strik er meget velkomne til mødet, som foregår på Dragør Strandhotel.

Deltagerne betaler selv for middag under mødet.
Mødet foregår fra 18.30 til 20 på Dragør Strandhotel. Tilmelding er nødvendig ved e-mail til jhbruus (at) gmail.com