RYLA

Temaet var Bæredygtighed og ’Be the inspiration’ – deltagerne blev inspireret og inspirerede hinanden og andre.

17 tidligere udvekslingsstuderende deltog i weekenden 9.-11. 2018 i RYLA (Rotary Youth Leadership Award) på Danhostel Copenhagen Bellahøj.
Rammen fungerede fantastisk og teamet bag dette RYLA var Jens-Erik Rasmusen (Chp Strandparken RK), Michael Plum (Kbh Grundtvig RK) og Susanne Gram-Hanssen (Kbh Grundtvig RK).

Det overordnede tema for RYLA 2018-19 var ”BE THE INSPIRATION”, der jo er verdenspræsidentens tema for alle os rotarianere. Programmet var sammensat, således at vi arbejde med BÆREDYGTIGHED. Deltagerne arbejdede i grupper på at give deres bud på, hvordan vi kan inspirere vores medmennesker til en bæredygtig adfærd.

Det er besluttet at gennemføre RYLA igen - den første weekend i november 2019