Inspirationsdagen

240 deltager er tilmeldt Inspirationsdagen og om aftenen til gallafest bliver vi ca. 150 festklædte gæster

Alle deltagere har kunne planlægge eget program ved at vælge mellem en lang række breakout-sessions og fra scenen i plenum skal vi inspireres til arbejdet i klubberne og i eget liv.

House of Friendship indeholder i år nye emner vedrørende bæredygtighed – som er vores verdenspræsidents tema i 2018-19. Bl.a. bliver der mulighed for at støtte genbrug af tøj – de unge fra Rotex har en stand, hvor du kan aflevere det tøj du ikke bruger mere – andre kan få det med hjem eller det gives videre til velgørenhed.

Og der bliver også en stand med ’brugt rejsevaluta’ – tag det med og beløbet går til Rotary Danamrks hjælpefond – og du kan købe rejsevaluta.

Vel mødt til en dag hvor vi skal inspirerer hinanden til et endnu bedre Rotary.

Til festen om aften er der indbudt i smoking/det pæne tøj og flotte kjoler – jeg glæder mig til at feste sammen med jer.