Indsendt af Bent Christensen den 26.2.2024
Er du i gang med en aktiv erhvervskarriere? Kunne du tænke dig at gøre en forskel lokalt i Dragør og ud mod resten af verden, samtidig med at du bliver en del af et stærkt fællesskab?
07.03.2024. 18:30

Kom og hør, hvorfor andre har valgt at bruge en lille del af fritiden på det, når Dragør Rotary Klub holder åbent hus torsdag den 7. marts kl. 18:30-20 på Dragør Strandhotel.

Vi serverer en sandwich og øl/vand og fortæller lidt om klubbens arbejde. Nogle af vores yngre erhvervsaktive medlemmer fortæller også lidt om, hvorfor de er med i klubben.

Rotary er for dem, som har engagement og overskud til at gøre en forskel for lokalsamfundet og internationalt.

Nogle medlemmer bruger desuden deres medlemskab til at styrke deres erhvervsnetværk, andre til at bakke op om Rotarys arbejde for international sundhed, udvikling og mellemmenneskelige forståelse – mens mange finder venner for livet i Rotary.

Dragør Rotary Klub arbejder især med ungdomsudvekling, hvor unge mennesker får et års ophold – gerne i forbindelse med første eller andet år på gymnasiet – forankret i en Rotary Klub i en anden verdensdel. Samtidig tager vi hvert år imod et ungt menneske, som gennem et års ophold lærer det danske sprog, vores kultur og samfund at kende.

Desuden støtter vi, i det omfang det er muligt, gode lokale aktiviteter i Dragør og det internationale Rotary-arbejde for bekæmpelse af sygdomme og fattigdom ude i verden.

Dragør Rotary Klub er i gang med et generationsskifte – og vi er åben for nye erhvervsaktive medlemmer. I dag har klubbens medlemmer tilsammen rigtigt mange års erhvervserfaring, og medlemmerne brænder for klubben og lokalsamfundet og tager godt imod nye medlemmer.

Derfor holder vi åbent hus for alle, som vil snuse lidt til Rotary og vores lokale klub.

Tilmelding er nødvendig med e-mail til Jess Folke Andersen på jessbirgit (at) post.tele.dk ().

Vi glæder os til at se dig!