Indsendt af Mads Ilsøe den 1.7.2019
Aars Rotary Klub arrangerer denne filmforestilling mandag aften 21. oktober i anledning af World Polio Day 24. oktober 2019.
Inden filmen begynder kl. 19:00, vil der 18:45 være en kort optakt i salen med fokus på udfordringen i at få udryddet polio via vaccination ved Jonathan Harbak, medicinstuderende og oprindeligt fra Aars.
Alt overskud fra denne aften vil gå til at støtte den fortsatte indsats med at udrydde polio.

"Breathe" er en autentisk historie om Robin Cavendish og hans kone Diana. Robin bliver som 28-årig ramt af polio, der gør ham lammet fra halsen og ned. Lægen siger, at han kun har tre måneder tilbage at leve, men ender med at begive sig ud i verdenen med Diana, i håb om at hjælpe andre med samme lidelse.
21.10.2019. 18:15

Kl.18:15 mødes vi i Aars Bio.
Der bydes velkommen, hilses på hinanden og der indtages en sandwich og en øl/en vand.
Gæster er meget velkomne!
Der vil blive opkrævet 70 kr per tilmeldt person fra klubberne til denne første del.
Vigtigt: Herudover skal man SELV købe billet til optakten og filmen, der starter i salen kl.18:45

Der er 104 pladser i salen, og når de er udsolgt, så er de udsolgt.
Vent derfor ikke med at købe billet til dig selv og eventuelle gæster.
Der sælges billetter til 80 kr per styk såvel for rotarianere og deres gæster, som for interesserede, der ikke deltager i Rotary-opstarten kl.18:15.

Billetsalg her: