valgaften

Præsidenten: Knud Lund har udmeldt sig af klubben i dag.

Præsidenten: Knud Lund har udmeldt sig pr. d.d. Julemessen forløb godt og vi fik arm bånd solgt, Knud Callesen har besluttet at sælge virksomheden og stopper pr. 01-12-16 og der er reception på Fredag. Hans Ole er faldet ned og har to brud på rygsøjlen men ligger der hjemme og er ved godt mod.

Valg: Ellen Marie fortalte om hendes ideer for det kommende år, Præsident Elect Søren Bonde, Vice præsident Peter Pagh Nielsen, Klub Mester Erik Vesløv, Sekretær: Martin Knudsen , Revisor 1: Svend Åge Hansen, Revisor 2 Henning Aaskov.

Valget foregik i god ro og orden og der blev talt lidt frem og tilbage.

Dagens Dont: Peter Pagh kølerummet var gået i stykker , lyn nedslag og det fik han ordnet i løbet af formiddagen, planter sorteres og pakkes lige i øjeblikket på livet løs og så gik pc skærmen sort:

Søren Bjerre: 05,15 motionscenter, starten på dagen Mandag akutte behov for fodre blev ordnet.

Bo Vonsbæk: Der er blevet ryddet op og han var lidt i haven, samt blev der lavet lidt æblemost, samt gode gå ture med hunden.