Indsendt af Arne Ougaard den 3.9.2019
Roskilde Syd Rotary Klub har gennem årene været aktiv i arbejdet med udvekslingsstudenter.

I august 2019 bød klubben velkommen til 16-årige Camille Fowler fra USA.

Samtidigt blev 15-årige Asger Schubart udsendt til Argentina, hvor han i året 2019/20 repræsenterer klubben.

Endelig er 15-årige Albert Gustav Christiansen (billedet ovenfor) udvalgt til udsendelse i året 2020/21. Det besluttes senere hvilket land, der får glæde af Alberts udsendelse.

På klubmødet den 2. september 2019 bød vi velkommen til Camille Fowler

Camille Fowler

der med sine første danske ord takkede for modtagelsen

Camille Fowler 2

På klubmødet den 24. juni 2019 tog vi afsked med Ally McKenna Smith, som meget snart rejser hjem til USA. Klubben ønsker Ally alt lykke og held i tiden fremover.

Gave til Ally

Banner til Ally

På samme møde ønskede vi Asger held og lykke på den kommende "udstationering" til Argentina.

Asger med banner

Endelig deltog Albert Gustav Christiansen i klubbens møder i begyndelsen af oktober 2019:

Albert Gustav Christiansen