Indsendt af Sam Strange Eyde den 1.9.2019
Sommerlotteri 2019 er slut - nu venter vi bare på udtrækningen af vinderne.
Ved årets sidste Ry by Night gik vores lodsedler som varmt brød og allerede kl. 19.50 var der udsolgt.
Stor tak til vores mange kunder som købte, men også til vores sponsorer.

Ry Rotary Klubs Sommerlotteri 2019: ALT UDSOLGT!!

Ved Ry Citys "Ry by Night" arrangementer hersker der altid en god stemning blandt de mange borgere som frekventere bymidten denne aften, og for Ry Rotary Klub er det en rigtig fin chance for at møde mange lokale og få en god snak om vores projektarbejde, som foregår både lokalt såvel som internationalt.

I fredags havde vi som mål at få solgt de sidste af de i alt 2.000 lodsedler, som lotteriet består af, og med blot 140 stk. tilbage skulle det vise sig at blive en ganske overkommelig opgave, idet der allerede kl. 19.50 kunne meldes udsolgt.

Knapt 20 af klubbens medlemmer var mødt frem for at hjælpe til med opgaven, som foregik i ualmindeligt dejligt vejr.

Sommerlotteriet blev gennemført for 11. gang i streg, og nu venter vi spændt på offentliggørelsen af vindernumrene som sker den 11. sep. i Ry Ugeavis og MJA og på www.rycity.dk og på www.ryrotary.dk.

De mange flotte præmier med blandt andet en Skodâ Citigo Fresh som 1. præmie til en værdi af 95.000 kr. har været et af trækplastrene, men de øvrige 28 præmier har bestemt også være med til at højne interessen blandt køberne af lodsedlen. Mange købere oplyser dog også, at de køber, fordi de ønsker at støtte en god sag.